miércoles, 4 de abril de 2012

La història mai explicada de les Festes (la primera any 2003) 3ª part

Com en tot en aquesta vida, toca relatar els "Mals rotllos ..."
Hi va haver una picabaralla entre David Saez i Lluís Carbonell de Stratusprog, però amb CosesNostres la picabaralla va ser anterior ...
Resulta que Lluís Carbonell va enviar un missatge al fòrum de CosesNostres on es queixava de que ningú del fòrum de CN havia comentat res del seu Prog Festival, el que volia dir que ningú hi va assistir (ja és casualitat, oi? Encara sort que portem una comptabilitat de qui va de CN als concerts i qui no) pel que va carregar amb el fòrum dient que es parlava de coses que res tenien a veure amb el rock simfònic com ara els Rolling Stones, de manera que creia que érem pocs els verdaders seguidors.
"El Passat dissabte 5 de juliol, vaig aportar un petit gra de sorra per donar a conèixer bandes de rock progressiu de casa nostra. Varem Tenir èxit, 125 persones ens varem arreplegar a la sala Mephisto, amb un ambient de gala. Veig que a Cosesnostres encara no S'ha publicat res, ni tant sols una ressenya de l’esmentat festival. Des que vaig iniciar la promoció D'aquest esdeveniment, em va interessar en principi l'associació d'amics anomenada COSESNOSTRES.

Bé, em sembla, que com encara no veig cap comentari del festival i crec que cap de vosaltres (que sou quasi 70 persones) hi vareu assistir, a partir d'avui hi haurà dues baixes més. Tothom té dret a anar si vol, però crec que sou gent suficient, per, com a mínim, venir algun de vosaltres.


"Munteu un festival vosaltres si teniu collons, no és gens fàcil, i vosaltres no heu ajudat en res. Modifiqueu el vostre concepte, i en el temps potser veureu el que us dic. Per això renuncio a pertànyer al vostre fòrum, i em dono de baixa "
Lluís Carbonel

Aquell dia al EVER vaig saludar al Lluís i el vaig convidar al nostre FESTIVAL ... però faltava la segona moguda:
"Jo vaig comparar el que va passar amb una famosa escena d'Annie Hall en què apareix Marshall McLuhan. Quan Lluís Carbonell va saber que David (a qui no coneixia personalment) era músic, de seguida va començar a fer-se el “xulo” com a Supermanager i va deixar anar una famosa frase que repetia amb assiduïtat: Jo vaig ser el mànager de Dracma. David no es va tallar ni un pèl i li va dir: Tu no has estat el mànager de Dracma a la vida. L'altre li va dir que sí, que va ser el mànager de Dracma després del concert de Bikini i al que David li va contestar: Mira, en el grup en què toco està el baixista de Dracma, Jordi Planas, i ell m'ha dit que tu vas dient que vas ser el mànager de Dracma i que no ho vas ser mai, i a més a partir del concert de Bikini Dracma ja no va tornar a fer res més. La cara descomposta de Lluís Carbonell no se m'oblidarà mai.
Pedro Campillo
continuara...
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario