martes, 3 de abril de 2012

La història mai explicada de les Festes (la primera any 2003) 2ª part

Seria una "Trobada", no un festival. Uns col·legues que queden. Si veus la idea factible la ho penjaré a CosesNostres com anunci i veurem qui s'apunta per organitzar això amb mi.
David Sáez
"Hi estic d'acord, allà va començar tot. Em van donar pena les ganes que hi posava el David i la poca repercussió que va tenir, adonant-me que el tema no era la manca de ganes, sinó la impossibilitat material d'assistir a les convocatòries de tots els concerts que havia a l'any. En aquella època hi havia molts músics que participaven a CN: Syd, David, Manel Mayol, Carles de Vintage, Tete i Marc de Soma Planet, un de Dr No, i pensava en com no defraudar a tots ells. De fet, la idea del concert era que fossin músics dins de CN ".
Pedro Campillo

Divendres 19 de Setembre 2003 cap a les 19:00 H

Quedem per parlar de l'afer quatre persones, els tres ja esmentats David, Pedro i jo, més un membre de cosesnostres del qual ens ha estat impossible recordar el seu nom, però que també va participar donant la seva opinió .... en un bar de la Diagonal a Barcelona anomenat EVER, recentment conegut en aquell temps per les seves actuacions de grups locals de rock progressiu, va ser allà on en David ens va explicar que muntar un "bolo" no era tan senzill com hom pogués pensar, on un dels tres va saltar amb el moment clau d'aquesta història.

Per què no celebrar un "aplec" aquí en aquest local que té els mínims perquè un grup hi pugui tocar?
I va ser així com tot seguit parlem amb el propietari del bar per organitzar el que seria la primera Festa del Yahoogroups CosesNostres.
"La veritat és que jo ja vaig anar a l’Ever amb la idea de fer-ho allà, per poc que es pogués. De seguida em vaig adonar del merder que seria fer-ho en una casa particular. Tant a nivell d'equip com a nivell de permisos, neteja .... "
Pedro Campillo

Ja que a CosesNostres hi ha pares, mares i cràpules hauríem fer un horari infantil, juvenil i “maduril”. Estaria bé fer un "dinar de germanor" per seguir amb la festa després, així es podria anar amb la família com un dia de camp i marxar aviat a dormir, o seguir amb la festa.
David Sáez
continuara..

No hay comentarios:

Publicar un comentario